Sayfa başı

Magic Hand Dövme » Dövme Ziyaretçi Defteri
Ziyaretçi mesajları
tuuce 24.Juli.2006, 20:40
yaa gerçektn süper bende piercing war ama dövmeye cesaret edemiyorm bide ilerde yaa beenmezsem die düşünüyorm ..sildirme gibi bi olanak war ama bildiim kadarıyla zor oluyo..en iisi birazcık zmn geşsin..bu sitenn bana gerçekten yararı oldu bilgiler süper..arkadaşlar bu siteden weya başka sitelerden edindiğiniz bilgilerle ailelerinizi ikna edebilirsiniz onlarada gösterin böle siteleri onlarında işleri rahat olsun öpüldünüz genşler :P
By_MeL-un 23.Juli.2006, 19:32
yaw buraya 2 oldu yolum düşüyo ama yaptırsam mı yaptırmasam mı die kararsızım yaptırırım babam görür ) gerisini düşünmek bile istemiom nese aga siz aşmışsınız ya
balljacker 12.Juli.2006, 10:41
ilk defa ugradığım bi site.. ama gerçekten çok güzel ve yaralı bilgiler işeiyor.. ayrıca yaptığınız iş mükemmel.. zaten benim de piercinge olan ilgimi pekiştirdi diyenbilirim
GrunGe 03.Juli.2006, 22:48
bence site çok güsel ve Dövme örnekleri de gayet iyi,2.Dövmemi yaptırmam işin bana ilham verdi
taner 02.Juli.2006, 12:46
Her koyun kendi bacağından asılırmış yanlış bizim yanlışımız, hesabını vericek olan biziz, kulla Allah arasına kimse giremez onun işin sen yaptırma yaptıranları da yadırgama
NeFrEt_67 02.Juli.2006, 08:38
bu yaptiginiz seyler cok güzel bende bunlardan yaptirmak isterdim ama yaptirmam cünkü dinimizde bunun günah oldugu söyleniyor....
acab budogrumu yani günahmi yanlıi bir ismi yapiyorsunuz acaba???
Allah bunu yasaklamiş herkez öyle söylüyo abdest gecirmez bir doku olusturuyormus....
Ve insanlarin ömür boyu cünüp kalmasina neden oluyormusss....
bence taptiginiz is yanlis....
Kaangunes 28.Juni.2006, 12:51
Bu sanatı kesinlikle duyarlılıkla yapan biri.Calısmaları gercekten cok güzel.Sitede verdiği bilgiler çok yararlı, gelin keselim bişelim hemen gibi bi yaklaşımı yok.Bu çok hosuma gitti.yakında 2.Dövmem işin tanışmak isterim
selma 21.Juni.2006, 11:07
ben aileme karsı sorumlulukları oln biriyim ok kimse karısamaz ama onların istemedikleri seylere pek ilgim yok gerşi saşımı boyamamıda istemezlerdi ama ben yaptım benim işin tek sorun aslında dinim den kaynaklannıyo gerçekten çok günah olduğunu tam bilmiyorum herkes bişe,her kaynak baska bişe diyo ok! bunu öğrendiğimde yaptırmayı düsünüyorum.. burcu elestirine cvp vermeyi istedim elestirilmeyi severim ok byeeeeeeeeeeeeeeee
Burcu 21.Juni.2006, 10:05
Ben de Dövme yaptırmayı düşünüyordum ve site benim işin çok yararlı oldu.En son Belma diye bir bayan yazmış. Şumu da ekleyeyim dedim.Böyle birşey işin neden aileden iin istenir yani asla yapmayacağım birşey şünkü bu beden bana verildi ve üerinde yaptığım herşeyden ben sorumluyum ailemi ilgilendirme diye düşünüyorum ve grşekten istiyorsan yaptırmalısın Belma tekrar siteye girermisin bilmiyorum ve ailesinden şekinen diğerlri işin söylüyorum.Neyse fala uattım sanırım tekrar teşekkürler.
selma 21.Juni.2006, 08:36
abi süper olmussunuz
bende yaptırmak istiyorum ama, ailem sorun şıkarıyo belki ilerde yaparım ok by
cadı/melek/denizatı...dev 19.Juni.2006, 19:56
yawww tanerr oyala sen beni oyalaa kargo kazamıı yaptıı acepp :idee: bak kızıyomm heee unuttunn bu cadıyı valla neysee bekliyoo denizatı ve ben senii kustumm hıhhhh sanaaa
bagan 14.Juni.2006, 09:32
bu adam işini iyi yapıyor. hatta çalışırken seyrettim zevk alıyor... az var bunlardan aramızda. bu arada taner teşekkürler yaptığın iş hakkaten harika.
EBRU 14.Juni.2006, 08:09
SITE HARIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OLMUŞ ILK DEFA GIRDIM VE BUNDAN SONRADA BU SITENIN BAŞ BELASI OLUCAM YA ÇOK GÜZEL BIR SITE OK.................................
haluk 10.Juni.2006, 18:42
Merhaba sitenizi googlede gezerken buldum hoş olmuş site webmasterine iyi çalışmalar kolay gelsin www.sohbetsevgi.net ekibi
ikebana 08.Juni.2006, 10:47
ikebana ilk Dövmesini yaptırarak muradına erdi sonunda sol kolumda tribal bir model işte her ne kadar taner bu tribal işini pek sevmesede öle tadımlık bişi yaptırdım gayetde güsel oldu.e tabi tanerin işşiliğiyle benim güselliğim birleşince kaşınılmas sona ulaşıldı :P
canım benim eline koluna yüreğine sağlık...seninle çalışmak büyük zevkti...yerleeeer seniiiiiiiiiiii büyük bi zevkle!!!



Yeni mesaj
İsminiz




Lütfen güvenlik için aşağıdaki işlemin sonucunu yazın

İşlem:    =

Dövme ve Piercing Hakkýnda Merak Ettiklerinizi Bize Sorun

Anketler
Neden Buradasın ?







» Yorumlar
» Anket arşivi
Magic Hand Tattoo Dövmeci Taner 2002-2018